10 Şubat 2009 Salı

dönüş yolu göründüüü:(


Gözlerime düşen ışığın parlaklığıyla uyandım bugün.uzun süredir böyle uyanmamıştım,uzun süre.Tatilin en sevdiğim yönlerinden biri de istediğin saatte uyanmaktı,bugünde öyle yaptım.şişmiş gözlerimi ovuşturup yatağımda doğruldum.
İçimde bi burukluk vardı bugün.Her şehrimi terkedişimde bu olurdu,uzaklaştırmaya çalıştım bu bunalım halini.Başaramadım.sonunda tatilde bitiyor diye söylendim kendi kendime.Şehrimi yine terkedeceğim.Yine gideceğim.Gitmelere alışamamıştım,alışacağada benzemiyorum.
Ankara'dan ayrıldığımda hep olduğu gibi mideme bi ağrı saplanmıştı.otobüs uzaklaşırken şehrimden,beni memleketme götürüyordu,öbür yarıma götürüyordu.Midemdeki ağırlık şehrime yaklaştıkça yerini heyecana bırakmıştı.yine öyle oluyor diye düşündüm.Tatil bitiyordu..yine uzaklaşıyordum bu şehriden,deniz kokan topraklarından ve kendimden..
Bugün bi hoş içim buruk mu desem yoksa heyecan mı.İçimden şarkılar söylemek geçiyor.kulağımda fısıltılarını duyuyorum yurdumun o hiç dinmeyen rüzgarından.Bana gitme diyor,heyecanlı ama istekli bi sesle:Gitme !
Gidiyorum..yine gidiyorum.Alışırmıyım birgün bu gitmelere,alışabilirmiyim dağlardaki o şehrime.Denizin sesini değişebilir miyim o kuru soğuğa.bilmiyorum,bilemiyorum.. Bugün bi hoş içim.Buruk mu desem yoksa heyecan mı...

2 yorum:

  1. o şehir seni bize yollamış.teşekürler ona ve biz bu yüzden çok şanslıyız.ayaza,kara beraber alıştık.buruk olma heyecanlı ol,ol ki bize de yansısın o kinetik enerjin :)
    iyiki geldin can arkadaşım...hep yaz olur mu?

    YanıtlaSil
  2. :)))tamam can arkadaşım sen gaza getir bak ben neler yazıom helee

    YanıtlaSil